نوبت دهی پزشکان


آیا تاکنون از شلوغی مطب پزشکان کلافه شده اید ؟ آیا تاکنون از انتظار در صف های طولانی برای ویزیت دکتر خسته شده اید؟ آیا تاکنون پیش آمده که به دنبال راه حلی بوده باشید تا با استفاده از آن از این مشکلات رهایی یابید؟ اگر جواب شما به این سوالات مثبت است، با ما تا انتهای این متن همراه باشید!

نوبت‌ دهی پزشکان همواره برای مردم با سختی ها و مشکلاتی همراه بوده است؛ حضور در بیمارستان ها و مطب پزشکان، در زمان شلوغی، منتظر بودن چند ساعته، به دنبال جای پارک بودن و در کنار اینها اگر شخص بیمار خود بخواهد این کار را انجام دهد، کار با دشواری های دو چندانی همراه خواهد شد؛ مدتهاست که کار نوبت دهی پزشکان به صورت کاملا دستی و یا با کمی خوش شانسی به صورت تلفنی انجام میشود. شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات غرب مفتخر است با تکیه بر دانش و تخصص تیم های حرفه ای خود، سامانه ای را طراحی کرده باشد که نوبت دهی پزشکان را به راحتی انجام میدهد. این سامانه با هدف تسهیل نوبت دهی پزشکان برای مردم در زمینه نوبت دهی پزشکان راه اندازی شده است تا با استفاده از آن دیگر نیاز به حضور شخص در مطب و یا بیمارستان ها نباشد. این سامانه نوبت دهی را به اختصار " با نوبت "" نام نهاده ایم تا با استفاده از آن گوشه ای از مشکلات مردم شریف و عزیز ایران را کاهش دهیم.

"با نوبت " همیشه نوبت شماست!

سیستم هوشمند رزرو نوبت دکتر و یا به اختصار " سامانه با نوبت " سیستمی است که با استفاده از آن میتوانید نوبت پزشک مورد نظر خود را پیدا کرده، رزرو کنید و از عدم اتلاف وقت خود لذت ببرید؛ بدون شک همه ما با مشکلات متعددی در رزرو نوبت دکتر مواجه بوده ایم، سامانه با نوبت به این منظور طراحی شده است تا این مشکلات را به حداقل برساند؛ سامانه نوبت دهی با نوبت با بهره مندی از تجریه و تخصص کارشناسان متعدد، توانسته است تا مشکل نوبت دهی پزشکان را برای مردم شریف کرمانشاه برطرف کند؛ تمام آنچه که لازم است شما برای استفاده از سامانه رزرو نوبت انجام دهید:

  • دانلود اپلیکیشن "با نوبت" با استفاده از این لینک و یا مراجعه به وبسایت سامانه به آدرس banobat.ir
  • یافتن پزشک موردنظر
  • رزرو نوبت پزشک

چرا باید از " با نوبت " استفاده کنیم؟

استفاده از سامانه نوبت دهی بانوبت، به شما کمک خواهد کرد تا در سریعترین زمان و بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی، رزرو نوبت پزشک خود را انجام دهید؛ به بیان دیگر شما با استفاده از سامانه نوبت دهی بانوبت از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • رزرو نوبت پزشک بدون نیاز به حضور در مطب و یا بیمارستان
  • نوبت دهی آنلاین موجب خواهد شد که شما دیگر در صف های طولانی منتظر نمانید
  • عدم امکان ضایع شدن حق بیماران به دلیل رعایت نشدن نوبت
  • مشخص بودن زمان نوبت دهی و عدم اتلاف وقت
  • صرفه جویی در هزینه مالی و زمانی
  • امکان رزرو نوبت تنها با استفاده از تلفن همراه